Cкільки відсотків страви у Вас залишилось?


Опишіть, будь ласка, що саме в нашому сервісі не відповідало Вашим очікуванням?





НАДІСЛАТИ

Панда Суші "схиблена" на якості сервісу.
Щодня ми працюємо над тим, щоби залишатися найкращими у Львові і кожного дня ми робимо
ОДИН крок вперед.
Нас надихають Ваші позитивні відгуки та рекомендації своїм друзям.
Тим не менше, навіть ми помиляємося час-від-часу...
Нам дуже прикро, коли Ви отримуєте сервіс нижче рівня, на який Ви заслуговуєте.
Саме тому ми пропонуємо частково або повністю компенсувати Ваше замовлення,
якщо воно виконано неякісно.
Все що потрібно - це заповнити коротеньку форму на цій сторінці. Залежно від ситуації, Ваша проблема буде вирішена одразу або на наступний робочий день (Пн-Пт).
Можливо Вас не цікавить компенсація? Навіть у такому випадку опишіть негативну ситуацію, в яку Ви потрапили, а ми зробимо все можливе, щоб подібна ситуація не повторилася ні з Вами,
ні з іншими любителями нашого сервісу при наступному замовленні.
Задоволені клієнти є основним приорітетом для Панда Суші.
Ми цінуємо Вас більше за прибуток!